התוצאה: למידה משמעותית, אווירה נעימה, תלמידים סקרנים, מתעניינים ורתומים ללמידה כל השנה (לא כולל שבתות וחגים).

הרצאה מקיפה להגברת מוטיבציה אצל תלמידי קש"ר ולהנעתה בפשטות וביעילות.

אנחנו מכירים אותם, את התלמידים והתלמידות שנמצאים בעולם משלהם במהלך השיעורים. אלה שנראה כי שום דבר לא מעניין אותם, שאין להם רצון ליזום, להתאמץ ולקחת חלק במה שקורה. אלה שנמצאים במרוץ מתמיד להשלים את מה שפספסו, ונדמה שאין להם סיכוי להצליח ולממש את היכולות שלהם. 

להמשיך לתת לצוותים החינוכיים לחפש בעצמם דרכים לשיפור המצב; לנסות שיטות עידוד שלא תואמות את מאפייני הפרעת הקשב; לתת מענה לא מדויק ולא נכון לצרכים המיוחדים, כי אין לנו כלים להעיר אותם; "ליפול" לאותם אתגרים בלי באמת לפתור אותם אחת ולתמיד.

ללמוד איך לעורר מוטיבציה בלימודים בבית הספר היסודי ובתיכון, תוך מימוש הפוטנציאל האישי של כל תלמיד; להכיר מודלים אימוניים להתנעת תהליך למידה בקרב תלמידי קש"ר; ללמוד איך לשמר את המוטיבציה שלהם לאורך זמן; ליישם אסטרטגיות יעילות מהעולם הארגוני והאימוני; לפעול בהתאם למחקרים עדכניים ולפרקטיקה יומית מעולם הפרעת הקשב; להכיר את הצעדים שחובה ליישם בכיתה כדי שכל תלמיד יוכל להתפתח ולצמוח מתוך המקום שלו ובהתאם לדרישות המערכת; להבין איך לרתום את ההורים לשיתוף פעולה.

לבתי ספר שרוצים לתת לתלמידי קש"ר את המענה המגיע להם

לבתי ספר שרוצים לאפשר לתלמידים קש"ר מרחב בטוח, מלמד ומעורר השראה

לבתי ספר שרוצים להבין לעומק את תחום המוטיבציה ללמידה

לבתי ספר שרוצים שיתוף פעולה של ההורים לילדים הסובלים מהפרעת קשב

לבתי ספר שרוצים תלמידים שמאמינים בעצמם ולא מוותרים

בסיום ההרצאה יהיו לכם כלים מדויקים ליצירת מוטיבציה אצל תלמידי קש"ר. תבינו איך להיות מורים משפיעים ומניעים לפעולה בכיתות שבהן משולבים תלמידים הסובלים מהפרעת קשב ומלקויות למידה.

דילוג לתוכן